خلاصه نویسی در زمان کنکور
به نظر من بهترین روش برا خلاصه نویسی در دوران مطالعه برای کنکور استفاده از جعبه لایتنره!
روشی که خودم هم ازش استفاده کردم و راضیم. اگه با این روش آشنا نیستین می تونید از لینک زیر مطالعه کنید:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=...eID=664011
اصلن هم لازم نیست برا جعبه ش پولی بپردازید، من خودم با مقوا ساخته بودم.
فقط این روش چن تا آفت داره که باید ازشون برهزر باشید:
1. تو نوشتن نکته ها، فرمولها و روابط نباید وسواس به خرج بدید و هر فرمولی رو بنویسید. چون اینجوری تعداد فلش کارتهاتون زیاد میشه و دلسرد میشید. (اینو خودم تجربه کردم.)
2. کارتها طبق برنامه باید هرروز مرور بشن، و به هیچ وجه نباید کار مرور رو تعطیل کنید. حتی یک روز تا انشاالله به نتیجه برسید.
3. مرور کارتها رو با به زمانی بندازید که انرژی کافی برای این کار دارین! مثلا من این کاررو به بعدظهر وقتی از کتابخونه برمی گشتم موکول کرده بودم و اصلن انرژی و حوصله نداشتم، اگه زمانش رو صبح قبل از همه ی برنامه ها انتخاب میکردم بهتر بود.
باز اگه مشکلی داشتید من در خدمتم.
روشی که خودم هم ازش استفاده کردم و راضیم. اگه با این روش آشنا نیستین می تونید از لینک زیر مطالعه کنید:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=...eID=664011
اصلن هم لازم نیست برا جعبه ش پولی بپردازید، من خودم با مقوا ساخته بودم.
فقط این روش چن تا آفت داره که باید ازشون برهزر باشید:
1. تو نوشتن نکته ها، فرمولها و روابط نباید وسواس به خرج بدید و هر فرمولی رو بنویسید. چون اینجوری تعداد فلش کارتهاتون زیاد میشه و دلسرد میشید. (اینو خودم تجربه کردم.)
2. کارتها طبق برنامه باید هرروز مرور بشن، و به هیچ وجه نباید کار مرور رو تعطیل کنید. حتی یک روز تا انشاالله به نتیجه برسید.
3. مرور کارتها رو با به زمانی بندازید که انرژی کافی برای این کار دارین! مثلا من این کاررو به بعدظهر وقتی از کتابخونه برمی گشتم موکول کرده بودم و اصلن انرژی و حوصله نداشتم، اگه زمانش رو صبح قبل از همه ی برنامه ها انتخاب میکردم بهتر بود.
باز اگه مشکلی داشتید من در خدمتم.
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 0:1 توسط محمدرضا بیات
|
With you before, during and after Engineering